Zvyšte svou viditelnost na Googlu
Bylo prokázáno, že výpisy Google My Business s fotografiemi a virtuální prohlídkou přinášejí větší zájem, zvyšují šance návštěv v obchodech nebo při rezervaci ubyrování a zvyšují důvěru spotřebitelů.
Mapové služby
Spotřebitelé při vyhledávání firem ve 44 % případů využívají mapové služby.
Návštěva kamenné provozovny
V průměru 41 % těchto vyhledávání pak vede k návštěvě kamenné provozovny.
Firemní zápisy
s fotografiemi a virtuální prohlídkou mají dvakrát vyšší šanci zaujmout.
Češi místní firmy hledají v 73 % přes mobil i internet. Pouze 21 % dá na doporučení přátel a 5 % si firmu najde přes tištěné katalogy
Díky certifikaci Street View | Trusted od společnosti Google můžeme Vaši virtuální prohlídku umístit přímo do Google Street View, Google Mapy, Google+ a Google Search. Integrací virtuální prohlídky a fotografií pomocí služby Google Streetview budete mít otevřeno 24 hodin denně pro každého, kdo navštíví vaší firmu online.
Kdo dříve nebyl zapsaný ve Zlatých stránkách, jako by nebyl. To samé dnes platí o internetových vyhledávačích. Tam se ale snadno vzhledem k jejich množství můžete ztratit. Zviditelněte se proto na mapách, nejlépe Google mapách (aplikace mapy číslo jedna na mobilních zařízení (oba IOS a Android) je Google Maps, kde je také vestavěné Google + Local. Google + Local je integrován do 83% místního vyhledávání Google.)
Není to jen o tom být viděn, ale svým zákazníkům umožníte získat i další informace. Lidé se jedním kliknutím dozvědí o vaší adrese, otevírací dobu a telefonní číslo, které mohou na chytrých mobilních telefonech rovnou vytočit a zeptat se na další informace. Umístění na mapách podstatně usnadňuje použití mobilní navigace a vaše firma se dostane i do výsledků vyhledávání.
Lidé si velmi často vybírají například své ubytování nebo restauraci podle lokality nebo vzhledu prostředí a virtuální prohlídka, která se jim zobrazí u Vašeho firemního zápisu je přesvědčí více, než pouhý text v inzerátu.
Kdo dříve nebyl zapsaný ve Zlatých stránkách, jako by nebyl. To samé dnes platí o internetových vyhledávačích. Tam se ale snadno vzhledem k jejich množství můžete ztratit. Zviditelněte se proto na mapách, nejlépe Google mapách (aplikace mapy číslo jedna na mobilních zařízení (oba IOS a Android) je Google Maps, kde je také vestavěné Google + Local. Google + Local je integrován do 83% místního vyhledávání Google.)
Díky rychlému rozvoji chytrých mobilů s datovým připojením se stále více lidí spoléhá na navigace a mapové aplikace. Ať už půjdete do neznámé restaurace na oběd nebo v cizím městě hledáte autoservis, mapa v mobilu vám vždycky pomůže dostat se na správné místo. A proč by tím správným místem neměla být pro někoho jiného zrovna vaše provozovna? Navigujte do ní své potenciální zákazníky prostřednictvím informací uvedených v mapách.
Argumenty k tomu, abyste byli vidět i na internetových mapách, to jsou celkem pádné. Snažte se proto dostat svou firmu alespoň do map od Googlu a Seznamu. U Googlu navíc nic neplatíte a virtuální prohlídka interiéru ve firemním zápisu Vám zlepší vyhledávací pozici a zobrazení v Google Mapách.
Není to jen o tom být viděn, ale svým zákazníkům umožníte získat i další informace. Lidé se jedním kliknutím dozvědí o vaší adrese, otevírací dobu a telefonní číslo, které mohou na chytrých mobilních telefonech rovnou vytočit a zeptat se na další informace. Umístění na mapách podstatně usnadňuje použití mobilní navigace a vaše firma se dostane i do výsledků vyhledávání.
Lidé si velmi často vybírají například své ubytování nebo restauraci podle lokality nebo vzhledu prostředí a virtuální prohlídka, která se jim zobrazí u Vašeho firemního zápisu je přesvědčí více, než pouhý text v inzerátu.